Garanția produselor comercializate de Soare Analuk SRL (KXD.ro) este acordată în conformitate cu OUG nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și alte reglementări legale aplicabile.
Garanția oferită are scopul de a asigura consumatorului remedierea eventualelor neconformități apărute în condiții normale de utilizare, conform specificațiilor tehnice ale produsului.
Durata minimă a garanției de conformitate este de 12 luni de la data livrării produsului.
Aceasta acoperă neconformitățile apărute în perioada de utilizare normală, fără intervenții neautorizate și cu respectarea instrucțiunilor de folosire.
Dacă produsul nu poate fi reparat într-un termen rezonabil (maximum 15 zile calendaristice de la recepția în service) sau timpul de nefuncționare depășește 10% din durata garanției, clientul poate solicita înlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii acestuia, conform prevederilor legale.
Pentru clienții persoane juridice, se oferă garanție tehnică conform certificatului de garanție emis pentru fiecare produs, perioada fiind de regulă între 6 și 12 luni, în funcție de tipul produsului.
Aceasta acoperă doar defectele de fabricație, nu și uzura normală sau defectele apărute din cauza utilizării necorespunzătoare.
Pentru ca un produs să beneficieze de garanție, trebuie îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
produsul să fie utilizat conform instrucțiunilor din manualul de utilizare;
produsul să nu fi fost modificat, reparat sau demontat de persoane neautorizate;
produsul să nu prezinte urme de utilizare abuzivă, lovituri, urme de contact cu apa, noroi, nisip, coroziune, șocuri mecanice sau electrice;
produsul să fie prezentat complet (cu toate componentele, accesoriile și documentele aferente: factură, certificat de garanție, manual de utilizare);
clientul să prezinte dovada achiziției și, la solicitare, fotografii/video care să evidențieze problema reclamată.
Clientul trebuie să notifice în scris neconformitatea la adresa office@kxd.ro sau la telefon 0767 285 850, descriind clar defectul reclamat și atașând, dacă este posibil, fotografii sau clipuri video.
Echipa tehnică va analiza sesizarea și va confirma dacă produsul trebuie trimis la centrul de service autorizat Soare Analuk SRL.
Produsul trebuie expediat în ambalajul original (sau echivalent), curat și complet, la adresa:
Buzău, Șoseaua Brailei nr. 15 – Soare Analuk SRL
Cheltuielile de transport pentru trimiterea produsului către service sunt suportate de client; dacă se confirmă o defecțiune acoperită de garanție, costul returului către client va fi suportat de Soare Analuk SRL.
Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului defect în service.
Garanția nu acoperă:
defecte apărute din cauza utilizării improprii sau în condiții neconforme (ex: teren accidentat, competiții, apă, noroi adânc, praf excesiv etc.);
defecțiuni cauzate de șocuri mecanice, accidente, incendii, inundații sau alte evenimente externe;
defecte cauzate de reparații efectuate în afara centrului autorizat KXD / Soare Analuk SRL;
defecțiuni datorate întreținerii necorespunzătoare, folosirii de piese neoriginale sau modificărilor aduse produsului;
piese consumabile, cum ar fi: uleiuri, bujii, lanțuri, curele, plăcuțe de frână, rulmenți, garnituri, filtre, anvelope, siguranțe etc.;
deteriorări estetice (zgârieturi, decolorări, uzură normală);
produse care nu mai prezintă etichetele originale sau seria de identificare.
Produsele utilizate în regim intensiv (off-road, competițional, închiriere, activități comerciale etc.) pierd automat garanția standard de conformitate.
După expirarea perioadei de garanție sau pentru defecțiuni neacoperite de aceasta, Soare Analuk SRL oferă servicii de reparație contra cost, piese de schimb originale și consultanță tehnică în centrul propriu de service.
Pentru soluționarea oricărei solicitări de garanție, clientul trebuie să prezinte:
produsul complet, curat, însoțit de toate accesoriile;
factura fiscală sau bonul fiscal de achiziție;
certificatul de garanție completat și semnat;
descriere scrisă a defectului sau poze/video relevante;
datele de contact ale clientului (nume, telefon, email, adresă).
Nerespectarea acestor condiții poate duce la refuzul acordării garanției.
Prin achiziționarea produselor KXD.ro, clientul confirmă că a citit, înțeles și acceptat condițiile de garanție.
Soare Analuk SRL își rezervă dreptul de a actualiza periodic prezenta politică, în conformitate cu modificările legislative și cu evoluția tehnologică a produselor comercializate.
✅ Pentru a evita pierderea garanției, recomandăm ca toate intervențiile tehnice, reviziile și schimburile de consumabile să fie efectuate în centre autorizate KXD sau parteneri agreați.